fantastisk dag!!

hej dagen har varit =D=D helt otrolig!! gud vilken härlig dag. först vaknade man vid 10 sen tog man en riiiktigt lång dusch och sen kom jennifer och vi drog på en promenix ner till badet =) där var det jättevarmt och helt vindstilla <3 och ingen annan var där, så vi satt och tog foton på båtbryggan sen från hopptornet och sen på stranden. sen kom massa nior så då drog vi hem och spelade lite labyrint och solade - helsike va skönt det va! sen tog vi cykeln till jennifer för att hämta hennes men hennes var nedfryst i marken =S de hade is i ett skjul. aja men då hämtade vi pantburkar o så och sen drog vi hem till mig igen och hämtade våra + en till cykel så vi åkte ner med 5 fulla pappkassar + en större kasse haha det blev 140 :- och utanför konsum innan vi skulle panta träffade vi Linette och Frida så de hängde med oss och pantade och sen drog vi alla fyra till pizzerian jag o jennifer delade på en pizza och de på en pommes tallrik. sen drog vi till badet igen där de kastade ut en killes skor ut på isen som va typ absolut högst 10 cm!! haha så han var tvungen att hoppa ut och isen gungade bakom honom men han tyckte typ det va kul (halvt) så hans kompisar kastade ut hans strumpor och han gick och hämtade de!! seriöst ett par strumpor!! suck aja det va kul att titta på men shit va nära det va att han gick igenom! sen drog jag och jennifer till kiosken och kollade om vi skulle hyra nån film och gissa vilka vi träffade där, haha linette och frida =) men sen blev det konsum där det blev tuggummi godis ramlösa och nåt annat. sen åkte vi hem och lämnade cyklarna och sen åkte jennifer hem och jag hängde med men sen blev det hamburgare hemma att komma hem till. sen när pappa kom hem(har varit på konferens idag) så hade han med sig två halsband, ett till mamma och ett till mig =) swarovski!! var ju på deras museeum i somras med familjen i österrike - har en ring från swarovski <3

den med blomman är min och den med "klumpen" med kristaller är mammas

mitt halsband<3

jag och jennifer

jennifer

jennifer

fötter ^^ haha

converse

jag

jennifer nere vid badet

jennifer

shadow

sjuk bild på mig

haha en till

vi ristade in ett hjärta i en tall där det saknades bark

det var det, vilken underbar dag med underbart väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0