engelska prov, ingen so, skavsår, tandläkaren,inget plugg

ja så skulle man kunna sammanfatta min dag. haha idag gick jag o linette med klackar =D mina e skiiitsköna men uppenbarligen inte linettes ^^ haha hon fick skavsår. ne nu ska vi inte vara taskiga. men hon gick iallafall och beklagade sig från att vi hade gått ut från ytterdörren!! sen fick jag höra att det var mitt fel att hon hade skavsår hela dagen!! aja men dagen började med ett lätt engelska prov. sen hade vi syslöjd där jag fortsatte med mina leggings och jag blev skiiiträdd för att jassbyxorna va samma mönster oc h jag fick major moment av AAAH jag har ritat fel mönster men det hade jag inte!! *puuh* haha! men de börjar ta form nu!! jag valde ett rätt enkelt arbete tror jag iallafall!! hoppas det! sen hade vi matte och lektionen va rätt skön tycker jag. haha dhia läste massa och berätta om sin utbildning o så - och det va skönt för då slapp vi matte den lektionen. sen hade vi språk, tyska och den lektionen va också okej! jag jobbade rätt mkt med ellen och fan va bra hon e på grammatiken!!! OMG!! kände mig som om jag gick i 2:an och hon i 7:an eller nåt=P haha. sen slutade alla andra klasser som varje måndag men vår klass skulle ju ha den eviga SO lektionen men idag eftersom många hade sina arbeten hemma fick de som ville gå hem och jobba och jag lånade en kartbok och sen väntade jag på linette som också skulle hem, men när jag va i korridorerna kände jag att det var som om jag skulle nånstans men jag kom verkligen inte på vart så jag bestämde mej för att jag inbillade mig! men eftersom linette hade skavsår dröjde det innan vi ens lämnade skolan men vi bestämde oss för att ta vägen för linette ville gå barfota o i skogen e det pissmyror eller rödmyror eller va det e så efter en ganska lång stund e vi på vallviksvägen och då ser jag mamma komma med bilen så hon stannar och jag öppnar för att säga hej och undra vart hon ska och gissa vad hon svarar "hämta dej för att åka till tandläkaren" hahah visste att det va nåt!!! tur att vi inte tog skogen... men så då åkte vi mot sunpan och kronan. och efter en stund kom jag in och ja har ju "glömt" och glömt att använda mina gummisnoddar och det märkte de halvt men det hade flyttat sig rätt rejält ändå men jag tror jag ska börja använda de för att de säger att jag kommer få värsta överbettet annars och jag har redan rejält överbett så gummi ska bli min nya bästis! sen nu när jag har kommmit hem har jag bara gefaulenzt, kein hausaufgabent hier! hahah men jag ska jobba på det imorrn och kanske ikväll. ja imorrn e sista konfa lektionen kanske!!! hoppas vi kan ha en timme på praoen för annars kommer jag glömma allt! men ja snart ere dax för prao - expressen here i come! jag ska jobba 7 h som sagt och jag gillar det faktiskt kommer nästan kännas som ett riktigt jobb!! även om jag e riktigt avis på nåra av kompisarna som börjar rätt sent så känns det som om då skulle det kännas nja inte som ett jobb men iof 2 veckor så kanske ändå! men jag börjar 9 så jag ska ta kvart i 8 bussen då kommer jag hinna bra och kanske tillomed kunna ta det lugnt till jobbet =) gud va jag längtar att få göra annat i två veckor men ändå inte bara ligga på soffan! <3 me love. ska ju sommarjobba i sommar också! skönt men inte på expressen utan på pappas jobb, 4 veckor typ. - need money!

hugs! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0