design färdig - kanske

hej nu är jag rätt nöjd med min design men jag vill ha en större profilbild men det går typ inte med min stilmapp -.- och sen funderar jag på om jag ska ändra storleken på texten, den känns lite stor! men det här var ju som sagt första gången där jag har ändrat mkt men tror inte att jag kommer bli bättre i framtiden direkt!! aja kommentera gärna vad ni tkr om designen!! kanske ska berätta lite om dagen också!

engelska där jag gjorde engelska prov och det kändes bra, men det gör väl alla prov ibörjan!! annars skulle man ju inte lämna in de!!  men så då va det färdigt men fick samtidigt reda på att vi har engelska prov på måndag igen!!! ingen annan visste det heller. sen var det sysöjd där jag fortsatte med mina leggings, jag ska/syr ett par leggings med en dragkedja längst ner. så idag har jag nålat och klippt ut tyget, det blev ett marin/mörk blått trikåtyg. så nästa gång blir det att börja sy kanske, vem vet ?? sen var det matte, idag var matten inte kul. dhia bara pladdrade på om diagnosen och annat*suck* där jag satt var våra resultat 2,3,4,5 poäng av 9 !!! hahah snacka om dåligt!! hoppas det går bättre på provet! sen hade vi tyska där jag fick mitt prov och när jag kom in i klassrummet
- fick jag G?
- nej, jullan o ellen typ  VA!!
- du fick vg. haha gissa med hur mkt?? ½ poäng! gränsen låg på 200 och jag fick 200.5!! hahah tur! sen slutade alla utom vår klass! sen blev det en kort so lektion och jag började skriva men har skrivit några mengar bara. sen slutade vi men linette stannade i skolan. så jag gick hem skithungrig så när jag kom hem blev det det största päronet jag nånsin har sett, en glass och lite chips(A) haha men sen har det blivit att jobba på blogg designen! e faktiskt rätt nöjd.

kram<3

Kommentarer
Postat av: Leia

Du har fin design. =)

Rosa är superfint.

Kram

2009-04-21 @ 19:52:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0