denna dag

har varit den första efter lovet. det underbara lovet. haha men dagen var okej, men alla var lite krassliga och att börja dagen med matte va ju kanske inte en favorit!- jag har inget emot matte men tidigt på morgonen funkar det inte riktigt. men det gjorde inget det blev inte så mkt matte, vi fick en lätt stencil typ och sen samtidigt snackade man om lovet. sen fortsatte jag på mitt tyska prov, det blev färdigt men det var jättesvårt!!! tror bara på G iallafall  efter skolan var det konfirmation- kändes verkligen inte som om det skulle vara idag!! så alla var dödströtta efter the holiday. när jag kom hem hade pappa ett par nya glasögon från YSL - e så jävla avis! haha. aja appråpå konfirmationen, jag tycker det vore mkt bättre om vår grupp också konfirmerade oss iallafall skå eller nåt för grejen är att nu får vi bara ha typ 18 st eller nåt för man får bara vara 95 st i hela kyrkan!!! och från min familj är det 23-24 personer -.- i skå får man ju iallafall vara 110 pers! i färentuna får man ju vara 165 st!!!! vi ska vara i den näst minsta kyrkan och rebecca ska bjuda över 30 pers och jag över 20 om ingen fler tackar nej. det skulle passa mkt bättre med skå förutom att rebecca vill konfirmera sig där hon döptes. men egentligen ska jag dra till söder då eller =S - nä det va onödigt sagt. förlåt. såg förresten att mina nya svarta heels va med i chic =P hahah först såg jag inte ens det ^^

aja kram - nu har jag tagit bort perez hiltons blogg för jag fick ju MASSA inlägg hela tiden nu när jag kom hem från skolan brukar jag ha 12 st ungefär nu hade jag 72!!!! asså jag orkar inte så jag tog bort den, den var inte lika mkt gossip som jag trodde heller det var mer som en tidning. imorrn efter skolan drar jag in till expressen för praoen!! äntligen, funderar på att dra in till gina sen efter eftersom man hittade ett present kort på lite över 200 :-

Kommentarer
Postat av: Bea

Håller med om kenzas header..

2009-04-14 @ 23:19:36
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-15 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0