chill och stress

hej idag har det varit en riktigt härlig dag!!! först so, sen håltimme i 2h och 20 min o då drog nästan alla tjejer hem till amanda och körde klädpoker utan pokern^^ haha det där lät fel! haha pillan och amanda vann, körde typ 2 gr. efter blev det en tiominuters lunch - jag var den enda som åt, det va god fisk! aja sen hade vi al där vi hade först sex o samlevnads frågor och sen kollade vi på ondskan- jävlar va snygg han är! haha men jag var tvungen att gå 20 min tidigare för jag skulle med min buss för att hinna till min prao. de slutar halv 4 så det blir lite tajt. haha! men det gick bra. det tog ganska  exakt 1 h dit!! så nu är min praolapp ifylld. härligt!! jag ska praoa på expressen på två olika avdelningar. =D min handledare BOsse NORDBECK ska åka bort andra veckan så då ska jag ha en annan tjej som jag vet vem det är men jag känner inte henne. bosse har jag ju känt sen ja, lääängesen! men mina arbetsuppgifter va typ"inblick i det redaktionella arbetet, samt vid marknadsförningsavdelningen." sen skulle han också försöka fixa så att en dag skulle jag få åka med ut med webtv:n och filma antar jag.  =D roligt att få se olika delar av tidningen istället för bara en avdelning!! man får ju högst jobba sju timmar och de flesta ska jobba 9-3 eller 11-3 som lollo ska =P hahaha jag ska jobba kan jag ju säga hahaha!! 9-4 sju timmar!! hahaha i två veckor. men det ska bli jättekul och att det bara tar 1 h dit så behöver jag bara vakna vid sju eller nåt!!expressen pröjsar maten också!! jummie! så efter det var färdigt så åkte jag hem, tog en hamburgare på donken och sen fick skjuts av pappa.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0