äntligen avklarat

min svenska redovisning är äntligen avklarad!! skönt!! när vi skulle börja så ville jättemånga följa med in i grupprummet så de fick följa med in, det va ändå lixom kompisar så de spelade ingen roll, kändes bättre än att bara göra för en men ändå bättre än för 20 pers. det blev väl typ 7-8 personer+ ulrica då. det gick bra, eller jag pratade för snabbt och det kom jag på men och sen läste jag lite innantill men jag hade ju stödord bara o så. men på mitt talmanus fick jag MVG  haha *stolt* och på resten G och VG så jag fick ett VG det skumma va att hon tyckte jag va rolig =S JAG ÄR INTE ROLIG! Jag e nöjd, för jag gillar verkligen inte att redovisa. verkligen inte, jag blir knallröd, pratar för snabbt och vill bara därifrån! men det här va helt okej. så nu kan man pusta ut. men inte helt för jag ska göra engelska prov på måndag och jag ska få tillbaka mitt dåliga tyskaprov och sen är det nouppgift, so uppgift, sv uppgift och kanske engelska prov =S och prao och efter det börjar måndagen och tisdagen med matteprov -.- mycket nu så nu ska jag sitta och leta proteinbilder till NOn.
på fördjupningen intervjade jag 2/3 personer men rektorn var inte där så vi "bokade"möte med henne men som sagt vet inte om det blir av.  aja så jag skrev iordning intervjuerna och började med en eller två menigar på artikeln haha sen var det dax att sluta.

men sen var det hemmåt själv eftersom linette skulle till sin syster över helgen. sen kom man hem och nånstans somnade jag och sov till klockan 18:00 men tror jag var vaken till 16 åtminstone innan men e inte säker. *suck* jag somnar ofta, det är irriterande!! men skööönt!

kram

Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

förstår att det är skönt :)

2009-04-17 @ 22:30:24
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0